gatal tangan na update blog :)



setelah mengeledah dan meceroboh bagai blog org . aku rasa mcm awesome pulak na menaip dkt blog yg sudaa b'sawang lama . yes ! aku tawu tu . sgt lama . so ? *ayat na bajet dan sgt hot gitu -,-
seriously, i miss you my beloggg ! ;) b'kurun lama kowt ta update . kan kan ? yesss ! busy . tu la reasons yg aku rasa sgt awesome utk d'nyatakan ! -,-

everayday i have go to school . what the ? -,- ouke , fine ! my last year . kan ? ckg ckp . b'korban utk b'beberapa bln nie shj . then , yeah ! merdeka . tapi , cuba kau bayang kan na habis kan b'bebrapa bln yg ckg cakap kn tu . huiiiii , Ya Allah . cnfrm menangis ! -,-

for seni . whoooo ! rasa mcm na menjerit and na lari-2 peluk Pn.Sya . hehe . sumpah ! happy lg senang hati sbb seni 100% finish ! firstly , mcm biasa aku mmg ta yakin bole lukis kt kasut . hidupan laut bagai . what the ? kayu pn lg lembut dari tgn aku yg na melukis bagai -,-
by the way , thanks a lot for Ckg Sya , my classmate , A'an , Ijat (even kau dah kotor kan kasut seni aku tu ! ) Aman and Aida . korg mmg sgt awesome babeyhhh ! 

act , aku mls na letak gambr dlm post kali nie . pemalas ? ouh , tu mmg sifat semulajadi yg ade pd aku dari dlu smpy skrg :) na stoppp smpai sini . bole ? ouke . boboyyeeee !